Ο Όγκνιεν Βράνιες έγινε το πρόσωπο των ημερών στην ΑΕΚ, όμως ο Βόσνιος αμυντικός έδειξε μετανιωμένος μετά την απουσία του από την προπόνηση και δήλωσε παρών για να βοηθήσει την Ένωση.
Αυτή τη φορά ο άσος του Δικεφάλου, με νέα ανάρτησή του στο Facebook, αποθέωσε τον κόσμο της ΑΕΚ γράφοντας: «Οι καλύτεροι οπαδοί του κόσμου» ως λεζάντα στην παρακάτω φωτογραφία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.