Εκπλήξεις δεν είχε η ανακοίνωση της 20άδας από τον Όσκαρ Γκαρθία για το σημερινό παιχνίδι της 18ης αγωνιστικής του Ολυμπιακού με την Ξάνθη στο Καραϊσκάκη. Το γεγονός ότι έμεινε εκτός αποστολής ο Καρσελά ήταν κάτι αναμενόμενο, καθώς ο Μαροκινός δεν είναι ακόμα στην επιθυμητή κατάσταση μετά την περιθωριοποίησή του για περίπου ενάμισι μήνα.
Στην εξέδρα θα κάτσει και το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, ο Ίβιτσα Ίβουσιτς. Από εκεί και πέρα, δεν υπολογίζονταν ούτως ή άλλως οι τραυματίες Ελαμπντελαουί και Οφόε, αλλά και ο τιμωρημένος Μάριν. Ο Γκαρθία αποφάσισε να αποκλείσει και τον Αντρέ Μάρτινς, όπως φυσικά και τον Βούκοβιτς που από αύριο αναμένεται να είναι παίκτης της Βερόνα.
Αναλυτικά η αποστολή: Ανδρούτσος, Μποτία, Χουτεσιώτης, Σισέ, Τζούρτζεβιτς, Ένγκελς, Φιγκέιρας, Φορτούνης, Ζιλέ, Χατζισαφί, Ιγκόρ Σίλβα, Ανσαριφάρντ, Κούτρης, Μιραλάς, Νικολάου, Πάρντο, Προτό, Ρομαό, Σεμπά, Ταχτσίδης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.