
Στη διατύπωση πως «είμαι στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας», προχώρησε η Κατερίνα Παπακώστα-Σιδηροπούλου, η οποία επισήμανε επίσης ότι «η διαγραφή είναι ένα γεγονός, από εκεί και πέρα αυτό δεν αλλάζει τη δική μου καταβολή, την ιδεολογική μήτρα και βεβαίως και την πολιτική σχολή σκέψης».
«Όσο με αφορά, δεν έφυγα ποτέ» είπε η ανεξάρτητη -πλέον- βουλευτής, για το ενδεχόμενο επαναπροσέγγισης με τη ΝΔ. Υπενθυμίζεται ότι η κ. Παπακώστα εξελέγη στην περιφέρεια Β» Αθηνών με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά τον περασμένο Οκτώβριο τέθηκε εκτός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας από τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Όπως διευκρίνισε η κ. Παπακώστα μέσω του ραδιοφωνικού σταθμού του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, η επιστροφή της στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος δεν εξαρτάται μόνο από εκείνη, «είναι διμερές το θέμα. Από τη δική μου πλευρά, ποτέ δεν υπήρξε η διάθεση να απομακρυνθώ».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.