Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε την απόκτηση του Ίβιτσα Ίβουσιτς. Ο Κροάτης τερματοφύλακας υπέγραψε συμβόλαιο στην ομάδα του Πειραιά και λίγη ώρα μετά εξέφρασε τη μεγάλη του χαρά για τη μεταγραφή που πήρε.
Ο 23χρονος ανέβασε στον λογαριασμό του στο instagram εικόνα με τα "ερυθρόλευκα" και έγραψε:
"Είμαι χαρούμενος και ευγνώμων που βρίσκομαι εδώ και είμαι μέλος μιας απίστευτης ομάδας και οικογένειας. Τα όνειρα γίνονται αληθινά".
Δείτε το post του:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.