Οι φήμες περί επιθυμίας του Άντονι Ντέιβις να αποχωρήσει από τη Νέα Ορλεάνη ολοένα και φουντώνουν το τελευταίο διάστημα.
«Δεν νιώθω άσχημα που βρίσκομαι εδώ. Πρέπει να συνέλθουμε και να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή σειρά. Πρέπει να επιστρέψουμε στον τρόπο που παίζαμε παλιότερα, όταν είχαμε πολλή ενέργεια. Δεν είμαι δυσαρεστημένος στους Πέλικανς, όμως είμαι απογοητευμένος με τις τελευταίες ήττες», υποστήριξε ο Ντέιβις μιλώντας στην εφημερίδα «The New Orleans Advocate» και το δημοσιογράφο, Σκοτ Κάσνερ.
Φέτος, ο σέντερ των «πελεκάνων» έχει αγωνιστεί σε 31 ματς, έχοντας κατά μέσο όρο 25,8 πόντους, 10,2 ριμπάουντ, 2,4 ασίστ και 2,1 μπλοκς σε 35,3 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.