Δεν ηρεμεί ποτέ ο Γιάννης Λάτσιος μετα ραντεβού που κάνει στο γραφείο του να διαδέχονται το ένα το άλλο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Νίκο Γεωργιάδη και τη στήλη "Niko-Polis Blog" στο entertv.gr, ο διευθυντής προγράμματος, marketing και επικοινωνίας του ΑΝΤ1 συναντήθηκε χθες το μεσημέρι με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Το κλίμα είναι πολύ καλό και επίκεντρο της συζήτησης ήταν η δημιουργία νέας ψυχαγωγικής καθημερινής εκπομπής στην απογευματινή ζώνη 4 με 6, η οποία εξετάζεται να ξεκινήσει τον Μάρτιο.
πηγή: http://www.tvnea.com/2018/01/blog-post_416.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.