Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

Ποιο ήταν το πρώτο κανάλι που κατέθεσε φάκελο για άδεια;

Από τον Παναγιώτη Μουλόπουλο
Το τελευταίο διάστημα γίνεται πολύς λόγος για την αδειοδότηση των καναλιών που, πλέον, βρίσκεται στην τελική ευθεία. Την Πέμπτη 11 Ιανουαρίου, στις 15.00, ολοκληρώνεται η υποβολή των φακέλων που πρέπει να καταθέσουν οι ιδιοκτήτες των καναλιών. Διαβάστε παρακάτω…



Ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ του Γιάννη Αλαφούζου κατέθεσε πρώτος τον φάκελο υποψηφιότητας στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης για την απόκτηση μίας εκ των επτά τηλεοπτικών αδειών στηριζόμενοι στο νέο πλαίσιο που έχει δημιουργηθεί γι’ αυτό. Την ίδια τακτική αναμένεται να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι διεκδικητές των υποψηφίων. Η αποσφράγιση των φακέλων και η καταγραφή του περιεχομένου τους θα γίνει την Παρασκευή 12/1, την Δευτέρα 15/1 και, αν κριθεί απαραίτητο, την Τρίτη 16/1.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.