Μπορεί αρκετοί να περιμένουν την επιστροφή του Ζακ ΛαΒίν, όμως ορισμένοι από τους ιθύνοντες των Μπουλς θεωρούν πως η αγωνιστική ενίσχυση ίσως δεν είναι απαραίτητη στην παρούσα φάση…
Όπως αναφέρει ο Τζο Κόλεϊ στην εφημερίδα «Chicago Sun-Times», ο ΛαΒίν δεν θα μείνει για πολύ ακόμη στα «πιτς», ωστόσο είναι πολύ πιθανό να μην συνυπάρξει ποτέ με τον άνθρωπο που ουσιαστικά… «ανέστησε» φέτος τους «ταύρος», δηλαδή τον Νίκολα Μίροτιτς.
Ο Μαυροβούνιος θα αποτελέσει πιθανότατα παρελθόν μετά τις 15 Ιανουαρίου, όταν με βάση τους κανονισμούς θα επιτρέπεται να φύγει μέσω ανταλλαγής, καθώς η επιστροφή του ΛαΒίν θα δυναμώσει… επικίνδυνα τους Μπουλς, οι οποίοι είναι γνωστό πως τη φετινή περίοδο βρίσκονται σε «tanking mode».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.