
Στην τελική ευθεία το πλάνο των αγροτικών κινητοποιήσεων
Παρόντες και έτοιμοι να διεκδικήσουν την ικανοποίηση των αιτημάτων τους δηλώνουν και φέτος οι αγρότες που προχωρούν στην εφαρμογή του σχεδιασμού των φετινών τους κινητοποιήσεων. Οι άνθρωποι του πρωτογενούς τομέα της χώρας θέλουν να ακουστούν τα αιτήματά τους για το φορολογικό και το ασφαλιστικό και κατεβάζουν τα τρακτέρ τους στις εθνικές οδούς.
Σήμερα Κυριακή ξεκινά το στήσιμο του αγροτικού μπλόκου στη γέφυρα Σερβίων στην Κοζάνη.
Τη Δευτέρα προγραμματίζεται να αναπτυχθούν άλλα δύο, στο δημαρχείο Άργους Ορεστικού στην Καστοριά και στον κόμβο Αντιγόνου στο Αμύνταιο, στην παλαιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης- Έδεσσας. Προσπάθειες γίνονται με στόχο να στηθεί αγροτικό μπλόκο και στα Γρεβενά (πρώτη έξοδος προς την Εγνατία Οδό με κατεύθυνση τα Ιωάννινα).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.