Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

«Ελευθέρας» στους βουλευτές για τα συλλαλητήρια έδωσε ο Μητσοτάκης

«Ελευθέρας» στους βουλευτές για τα συλλαλητήρια έδωσε ο Μητσοτάκης
Ελευθέρας έδωσε ο πρόεδρος της ΝΔ στους γαλάζιους βουλευτές να συμμετάσχουν στα συλλαλητήρια για το όνομα της Μακεδονίας στη δεύτερη κατά σειρά σύσκεψη που έγινε νωρίτερα στη βουλή με τους βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης που εκλέγονται στους νομούς της Μακεδονίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Κυριάκος Μητσοτάκης επανέλαβε την άποψη που είχε διατυπώσει και στην συνεδρίαση των τομεαρχών επισημαίνοντας πως δεν ενθαρρύνει τα συλλαλητήρια, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα απαγορεύσει την συμμετοχή στελεχών.
Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες ο βουλευτής Σερρών Κώστας Καραμανλής έθεσε το ζήτημα ότι θα έπρεπε συντεταγμένα η ΝΔ να αποφασίσει αν είναι υπέρ ή κατά των συλλαλητηρίων και στο πλαίσιο αυτό να επιτραπεί ή όχι η συμμετοχή των βουλευτών. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.