Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2018

Ανοδικές τάσεις στο Χρηματιστήριο

Βουβά και γρουσούζικα.... ξεκίνησε η πρώτη συνεδρίαση στην Οδό Αθηνών – καθώς για πρώτη φορά εδώ και δεκαετίες καταργήθηκε η καθιερωμένη εκδήλωση, όπου στην πρώτη συνεδρίαση, ο πρόεδρος του χρηματιστηρίου κτυπούσε το καμπανάκι. Έκπληκτοι οι δημοσιογράφοι παρακολουθούσαν ένα φρουρό να τους ενημερώνει ότι, δεν υπάρχει καμία συνεδρίαση.  


Η απόφαση αυτή είναι ενδεικτική και αντιπροσωπευτική της σημερινής κατάστασης που έχει δημιουργήσει στο χρηματιστήριο η διοίκηση του. 

Η αγορά, πάντως, ξεκίνησε ανοδικά με τις τράπεζες και μ ένα ικανοποιητικό τζίρο ( 3,6 εκατ. ευρώ ) για την πρώτη μισή ώρα. 
Ο Γενικός Δείκτης κινείται στις 806 μονάδες καταγράφοντας άνοδο 0,35%. Την ίδια ώρα οι γνωστοί short παίκτες παραμένουν στις παλιές θέσεις τους στις τράπεζες, ενώ έχουν αυξήσει το short στην ΔΕΗ σε ποσοστό 0,71%.

Με κέρδη 2,19% η μετοχή της Εθνικής Τράπεζας στα 0,326 ευρώ. Άνοδος 1,62% για την Alpha bank στα 1,816 ευρώ. Με κέρδη 0,71% η Eurobank στα 0,855 ευρώ. Κέρδη 3,45% για την Πειραιώς στα 3,174 ευρώ. Άνοδος 1,28% στην ΔΕΗ στα 1,975 ευρώ. Άνοδος 2,37% η Σαράντης στα 12,95 ευρώ. Με πτώση 0,48% ο ΟΠΑΠ στα 10,.45 ευρώ. Οριακή άνοδος 0,17% για τον ΟΤΕ στα 11,52 ευρώ. Οι συναλλαγές έχουν ανέλθει στα 4,3 εκατ. ευρώ.



Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/746364/anodikes-taseis-sto-hrimatistirio-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.