Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

ΚΚΕ: Η ΝΔ βρίσκεται σε αμήχανη θέση


ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ του ΚΚΕ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΝΔ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ
Η ΝΔ, βρισκόμενη προφανώς σε αμήχανη θέση, αφού η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ της έχει πάρει τη μπουκιά απ’ το στόμα, πλειοδοτεί σε αντεργατικές προτάσεις και ανταγωνίζεται το ΣΥΡΙΖΑ για το ποιος είναι ο καλύτερος εκτελεστής των εργατικών δικαιωμάτων.
Όσο για τους εργατοπατέρες, στους οποίους αναφέρθηκε η κα Σπυράκη, αυτούς να τους αναζητήσουν στο κόμμα τους, που μαζί με τους εργατοπατέρες του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ, συναποτελούν τον εργοδοτικό – κυβερνητικό συνδικαλισμό και στηρίζουν την κυβέρνηση στην υλοποίηση της πολιτικής της, μπαίνοντας εμπόδιο στην ενημέρωση και κινητοποίηση των εργαζομένων.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.