Η ΑΕΚ τίμησε τη μνήμη του Τζίμη Πανούση παίζοντας στα ηχεία του ΟΑΚΑ το γνωστό κομμάτι "Νεοέλληνας" του σπουδαίου καλλιτέχνη.
Οθάνατος του Τζίμη Πανούση χθες (13/1) βύθισε στο πένθος τον καλλιτεχνικό χώρο, αλλά και την οικογένεια της ΑΕΚ, αφού ο σπουδαίος καλλιτέχνης ήταν γνωστό ότι είχε "κιτρινόμαυρα" αισθήματα.
Η ΑΕΚ δεν το ξέχασε αυτό κι έτσι κατά την διάρκεια του ζεστάματος του αγώνα με τον Παναθηναϊκό για την 12η αγωνιστική της Stoiximan.gr Basket League τίμησε τη μνήμη του καλλιτέχνη παίζοντας από τα μεγάφωνα του ΟΑΚΑ την επιτυχία του "Νεοέλληνας". Και ο κόσμος απάντησε με ένα θερμό χειροκρότημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.