Νέες πληροφορίες σχετικά με τα πεπραγμένα του Τζέισον Κιντ στο διάστημα που βρισκόταν στον πάγκο των Μιλγουόκι Μπακς ήρθαν στο φως της δημοσιότητας.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του Τζέρι Γουέλφελ, ο Κιντ είχε… εμμονή με τον Τζαμπάρι Πάρκερ! Πρώην παίκτης των «ελαφιών», μάλιστα, αποκάλυψε πως ο 44χρονος τεχνικός είχε τιμωρήσει τον νεαρό φόργουορντ γιατί ο τελευταίος είχε αποκαλύψει κάποια πράγματα σε δημοσιογράφους μετά από ένα team meeting.
Τότε ο Κιντ είχε δικαιολογήσει τη στάση του δημόσια, υποστηρίζοντας πως ήταν η τιμωρία του Πάρκερ ήταν απόφαση όλων των παικτών μέσω ψηφοφορίας, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ίσχυε.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο Κιντ ήθελε να παραχωρήσει μέσω ανταλλαγής τον Πάρκερ πριν πάθει τον πρώτο χιαστό, όμως δεν τα είχε καταφέρει, με τον παίκτη να παραμείνει στο ρόστερ των Μπακς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.