Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Ευαγγελισμός νοσηλεύεται ο Βαγγέλης Γερμανός, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Παναγιώτας Καρλατήρα στο Πρώτο Θέμα.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ο μουσικός εισήχθη στο νοσοκομείο για χειρουργική επέμβαση και στη συνέχεια υπήρξε επιδείνωση της υγείας του.
Αναμένονται νεότερα για την πορεία της υγείας του.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.