Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος συναντήθηκε σήμερα με τους διοργανωτές του συλλαλητηρίου της Αθήνας, στους οποίους ο κ. Ιερώνυμος είπε ότι η εκκλησία θα συμμετέχει επίσημα, εφ΄ όσον διασφαλιστεί ο ειρηνικός και χωρίς πολιτικούς και κομματικούς χρωματισμούς χαρακτήρας της συγκέντρωσης.
Συγκεκριμένα, στο συλλαλητήριο του Συντάγματος, ο Μητροπολίτης Σύρου θα διαβάσει την απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου ενώ δίπλα του θα είναι οι Μητροπολίτες Δράμας και Χίου. Οι διοργανωτές ζήτησαν από τον Αρχιεπίσκοπο να παραστεί, αλλά εκείνος αρνήθηκε.
Η ανακοίνωση της Αρχιεπισκοπής στο http://www.eleftherostypos.gr/ellada/177408-me-tis-eylogies-tis-ekklisias-to-syllalitirio-sto-syntagma-gia-tin-makedonia/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.