Πεντάρα για... πλάκα στον Λεβαδειακό.
Με το δεξί μπήκε στο 2018 ο ΠΑΟΚ, που διέλυσε με 5-0 τον Λεβαδειακό στην Τούμπα, έχοντας τους Πέλκα, Κάμπος και Πρίγιοβιτς σε εξαιρετική ημέρα.
Ο πρώτος έβγαλε δύο πανέμορφες ασίστ και γενικά ήταν ο καταλυτικός παίκτης του Δικεφάλου στην οργάνωση του παιχνιδιού, ενώ ο Κάμπος σκόραρε δύο τρομερά γκολ, προσφέροντας και θέαμα.
Όσο για τον Πρίγιοβιτς... ο Σέρβος έκανε δυναμικό come back στην 11άδα, σκοράροντας δύο γκολ, το ένα με πέναλτι.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.