Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

Ένας νεκρός από έκρηξη σε σταθμό της Στοκχόλμης

Ένας 60χρονος άνδρας έχασε τη ζωή του έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα έξω από σταθμό του μετρό στη Στοκχόλμη, ανακοίνωσε η αστυνομία, προσθέτοντας ότι το περιστατικό δεν δείχνει να συνδέεται με τρομοκρατία.


Ο άνδρας τραυματίστηκε σοβαρά όταν σήκωσε ένα αντικείμενο από τον δρόμο, σύμφωνα με εκπρόσωπο της αστυνομίας. Σύμφωνα με τις εφημερίδες Expressen και Aftonbladet, πιθανόν να επρόκειτο για χειροβομβίδα.



Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/world/article/747832/alert-ekrixi-se-stathmo-tis-stokholmis-duo-traumaties-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.