Η νίκη των "πρασίνων" χαρακτηρίστηκε, πάντως, από τον Γιάννη Σφαιρόπουλο ως... προϊόν των αποφάσεων των διαιτητών, αμέσως μετά το τέλος του ντέρμπι. Τόσο στην κάμερα της Cosmote TV, όσο και στη Συνέντευξη Τύπου, λίγα λεπτά αργότερα. Το περιεχόμενο των δηλώσεών του έδινε στο "τριφύλλι", όπως υποστηρίζουν, τη δυνατότητα καταγγελίας στον Αθλητικό Δικαστή περί δυσφήμησης του αθλήματος, κάτι που όμως δεν πρόκειται να πράξουν.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν οι "πράσινοι", παρά το γεγονός πως θα μπορούσαν να τραβήξουν την υπόθεση (σ.σ.: κάνουν παραλληλισμό με τις συνεχόμενες καταγγελίες του Ολυμπιακού για θέματα εκτός παρκέ), προτίμησαν να διατηρήσουν χαμηλούς τόνους προκειμένου να μην γίνει πιο τεταμένο το κλίμα. Στόχος του Παναθηναϊκού Superfoods, όπως πάντα σχολίαζαν, είναι οι όποιες διαφορές μεταξύ των δύο συλλόγων να λύνονται εντός του παρκέ, δίχως να ξεφεύγει η κατάσταση και να οδηγείται εκτός των τεσσάρων γραμμών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.