Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Στο Ζεμπερέκι το δείπνο του Σφαιρόπουλου



Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος την Τρίτη (23/1) παρέθεσε δείπνο στους παίκτες του Ολυμπιακού, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να περάσουν μερικές ξένοιαστες στιγμές σε γνωστό κουτούκι στο Μοσχάτο.

Ο Ολυμπιακός την Τρίτη (23/1) άρχισε την προετοιμασία του για την εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Ερυθρό Αστέρα και μετά το τέλος της προπόνησης  ο Γιάννης Σφαιρόπουλος έκανε το τραπέζι στους παίκτες και τους συνεργάτες του στέλνοντας και το αντίστοιχο μήνυμα ενότητας.
Η "ερυθρόλευκη" έξοδος έγινε στο Μοσχάτο, καθώς ο Γιάννης Σφαιρόπουλος επέλεξε να... τραπεζώσει τους παίκτες και τους συνεργάτες του σε γνωστό κουτούκι της περιοχής - το Ζεμπερέκι - ενώ το "παρών" έδωσε και ο γενικός διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Χρήστος Σταυρόπουλος.
Δείτε τις φωτογραφίες που δημοσίευσε η ΚΑΕ Ολυμπιακός:
                                                                                                                                                                                      πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/Euroleague/eb-news/eb_olympiacos/sto-zempereki-to-deipno-toy-sfairopoyloy.5043711.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.