Θύμα ξυλοδαρμού έπεσε ο δημοσιογράφος Άρης Ασβεστάς το βράδυ του Σαββάτου.
Το περιστατικό σημειώθηκε στις 00:30, μετά το τέλος τη ραδιοφωνικής εκπομπής του στον ΣπορFM. Δυο άντρες με κράνη του επιτέθηκαν και στον χτύπησαν. Στη συνέχεια ανέβηκαν σε μηχανή μεγάλου κυβισμού και έφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση.
Ο Άρης Ασβεστάς μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Γεννηματά» με θλαστικά τραύματα στο πρόσωπο και κάταγμα στη μύτη.
Ο δημοσιογράφος έχει ήδη καταθέσει μήνυση για το περιστατικό.
Θέση για την επίθεση πήρε και ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, ο οποίος ενημέρωσε ότι έχει επικοινωνήσει ήδη με το Τμήμα Αθλητικής Βίας και τις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές. «Καμία ανοχή σε μαφιόζικες ενέργειες», έγραψε στο Twitter του ο Γιώργος Βασιλειάδης.
Για τη δολοφονική επίθεση στον Άρη Ασβεστά έχω επικοινωνήσει ήδη με την αθλητική βία και τις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές. Καμία ανοχή σε μαφιόζικες ενέργειες
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.