Εκ των ομιλητών στο συλλαλητήριο που θα διενεργηθεί στις 4ης Φεβρουαρίου στην Αθήνα για το ζήτημα της ΠΓΔΜ θα είναι ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλης.
Αυτό δήλωσε στο «Θέμα 104,6» και τον Κωνσταντίνο Μπογδάνο, ο Στέργιος Καλογήρος, μέλος της συντονιστικής επιτροπής του συλλαλητηρίου.
Ο Γ. Πατούλης, γνωστοποίησε την παρουσία του στο συλλαλητήριο με ανάρτησή του στο Facebook.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.