Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

Γκρίνια (και) από τον Ντράγκιτς για το All-Star Game

Ντράγκιτς
Πλήρως δυσαρεστημένος από τη μη κλήση του στο φετινό All-Star Game είναι ο έμπειρος άσος των Χιτ, Γκόραν Ντράγκιτς.
«Ειλικρινά πια δε μπορώ να καταλάβω αυτό που γίνεται. Όταν ήμουν στους Φοίνιξ Σανς είχα καλά στατιστικά, όμως μου έλεγαν ότι το ρεκόρ μας δεν ήταν καλό. Τώρα που πάμε καλά με τους Χιτ και εγώ τα πάω περίφημα, πάλι δε θα βρεθώ εκεί», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Σλοβένος μιλώντας στην εφημερίδα «The Palm Beach Post» και τον Άντονι Τσιάνγκ.
Φέτος, ο γκαρντ της ομάδας του Έρικ Σποέλστρα έχει λάβει μέρος σε 43 ματς, έχοντας κατά μέσο όρο 17,4 πόντους, 4,2 ριμπάουντ και 4,8 ασίστ σε 32,1 λεπτά συμμετοχής ανά αγώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.