Για το ενδεχόμενο συμμετοχής του στο φετινό All-Star Game μίλησε ο γκαρντ των Λος Άντζελες Κλίπερς, Λου Γουίλιαμς.
«Θα είμαι πραγματικά πολύ περήφανος αν τα καταφέρω και βρεθώ εκεί. Ειλικρινά, φέτος νιώθω πως το αξίζω. Σπάνια μιλάω για τον εαυτό μου και δε βάζω ποτέ προσωπικούς στόχους. Το να βρεθώ στο All-Star Game δε περνούσε ούτε σαν σκέψη από το μυαλό μου στην αρχή της σεζόν», τόνισε αρχικά ο άσος των Καλιφορνέζων και συνέχισε:
«Φέτος η ομάδα μας χτυπήθηκε από τραυματισμούς. Είχαμε πολλές αλλαγές στην πεντάδα και όμως ακόμη παλεύουμε για μια θέση στα πλέι-οφ. Πιστεύω πως ήταν η ευκαιρία μου να βγω μπροστά και να αποδείξω ότι μπορώ να βοηθήσω την ομάδα», ανέφερε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.