Θετικό το γύρισμα στην Αθήνα ύστερα από μια διόρθωση και σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr, η επαναφορά στην άνοδο αποδίδεται στις αγορές από αμερικανικά funds τα οποία αρχίζουν να κάνουν τις πρώτες τους τοποθετήσεις, τόσο σε τραπεζικές μετοχές, όσο και επιλεγμένες εταιρείες της οδού Αθηνών.
Πριν από λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 833,10 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,43% ενω ο Δείκτης μεσαίας κεφαλαιοποίησης καταγράφει άνοδο 1,25% φθάνοντας τις 1279 μονάδες.
Με κέρδη 1,56% η Εθνική Τράπεζα στα 0,325 ευρώ. Πτώση 0,23% για την Eurobank στα 0,873 ευρώ. Με πτώση 0,94% η Τράπεζα Πειραιώς στα 3,566 ευρώ. Κέρδη 1,42% για την Alpha bank στα 1,926 ευρώ. Άνοδος 1,46% για την ΔΕΗ στα 2,24 ευρώ. Κέρδη 1,19% για τον ΑΔΜΗΕ στα 2,25 ευρώ. Κέρδη πάνω απο 1,5% για ΟΠΑΠ και ΟΤΕ στα 10,87 ευρώ και 11,.62 ευρώ αντίστοιχα. Οι συναλλαγές έχουν ανέλθει στα 19,3 εκατ. ευρώ.
Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/748048/hrimatistirio-athinas-oriaki-ptosi-dihos-edasi-/
Πριν από λίγο ο Γενικός Δείκτης βρισκόταν στις 833,10 μονάδες σημειώνοντας άνοδο 0,43% ενω ο Δείκτης μεσαίας κεφαλαιοποίησης καταγράφει άνοδο 1,25% φθάνοντας τις 1279 μονάδες.
Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/748048/hrimatistirio-athinas-oriaki-ptosi-dihos-edasi-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.