Τα παράπονα του για τη διαιτησία στη σαββατιάτικη αναμέτρηση των Τορόντο Ράπτορς με τους Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς έκανε ο ΝτεΜάρ ΝτεΡόζαν.
«Σε αυτό το ματς ένιωθα ότι παίζαμε 5 εναντίον 8. Είναι εκνευριστικό να βρίσκεσαι στο παρκέ και να νιώθεις κάτι τέτοιο», ανέφερε αρχικά ο 28χρονος σούτινγκ γκαρντ των Καναδών και συνέχισε:
«Έτσι ακριβώς ένιωσα. Κάποιες από αυτές τις αποφάσεις των διαιτητών ήταν άθλιες», υποστήριξε ο ΝτεΡόζαν, ο οποίος στο συγκεκριμένο ματς σταμάτησε στους 42 πόντους, όντας -φυσικά- ο πρώτος σκόρερ για την ομάδα του Ντουέιν Κέισι.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.