Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Βαρουφάκης ξαναχτυπά: Ρώτησα τον Τσίπρα «είσαι ηλίθιος;» όταν μου είπε για το «ναι» σε πλεονάσματα 3,5%


«Α, έκανα βλακεία; Εντάξει, θα το πάρουμε πίσω» υποστήριξε ότι ήταν η απάντηση του πρωθυπουργού

Σε νέες αποκαλύψεις για όσα έγιναν μεταξύ του ίδιου και του Αλεξη Τσίπρα το α΄ εξάμηνο προχώρησε ο Γιάνης Βαρουφάκης ενώ επικριτικός εμφανίστηκε και κατά του Ευκλείδη Τσακαλώτου.


Ο πρώην υπουργός Οικονομικών επέμεινε στην εκδοχή ότι ο πρωθυπουργός δεν ήθελε να κερδίσει το δημοψήφισμα λέγοντας στα Παραπολιτικά FM ότι «ο Τσίπρας δεν ήθελε με τίποτα να φτάσουμε το 51%» προσθέτοντας, ξανά, ότι τα πρόσωπα όλων στο Μαξίμου ήταν θλιμμένα όταν τους δόθηκαν τα πρώτα αποτελέσματα.

Ο Γιάνης Βαρουφάκης αποκάλυψε, επίσης, ένα τετ-α-τετ που είχε με τον με τον Αλέξη Τσίπρα όταν έμαθε ότι ο πρωθυπουργός είχε συναινέσει σε πρωτογενή πλεονάσματα 3,5% χωρίς να συμβουλευτεί τον ίδιο.

«Του είπα είσαι εντελώς ηλίθιος; Εσένα τι σου έδωσαν ως αντάλλαγμα; Και μου απάντησε: Α, έκανα βλακεία; Εντάξει, θα το πάρουμε πίσω» προσθέτοντας ότι στην πραγματικότητα τον αποκάλεσε με πιο σκληρό τρόπο απ' ό,τι «ηλίθιος».

Για τον διάδοχο του στο υπουργείο Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτο, είπε ότι «πλέον δεν μπορώ να τον αναγνωρίσω. Ο Ευκλείδης έγινε yes man στις 6 Ιουλίου, μέχρι τότε δεν ήταν. Με την περίπτωση του Ευκλείδη πονάω γιατί είδα αυτή τη μεταλλάγη. Δεν θα υποστηρίξω ποτέ όσα είπε ο Ευκλείδης μετά τις 6 Ιουλίου».

Ακόμα πιο σκληρός εμφανίστηκε με τον Γιώργο Χουλιαράκη τον οποίο χαρακτήρισε «εντολοδόχο». «Είναι ξεκάθαρο αυτό. Δεν δούλευε για μένα ούτε για το υπουργείο μου» είπε.




Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/752113/varoufakis-rotisa-ton-tsipra-eisai-ilithios-otan-mou-eipe-gia-to-nai-se-pleonasmata-35/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.