
Με κατάγματα στα πλευρά νοσηλεύεται η 35χρονη ορειβάτισσα που τραυματίστηκε χθες στο Λούκι Στεφανιού, στον Όλυμπο, με την κατάσταση της υγείας της να χαρακτηρίζεται σταθερή.
Τα τραύματα αυτά της γυναίκας, η οποία ακινητοποιήθηκε σε υψόμετρο 2.800 μέτρων, σημαίνουν πως θα χρειαστεί αρκετός χρόνος νοσηλείας, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ.
Η ορειβάτισσα μεταφέρθηκε τα ξημερώματα στο Γενικό Νοσοκομείο της Λάρισας όπου και νοσηλεύεται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.