Το 2017 ήταν μια χρονιά με πολλά σημαντικά γεγονότα, πολλά από τα οποία τα θυμόμαστε όχι και με τόσο καλό τρόπο. Στα δυσάρεστα έρχεται να προστεθεί ότι η χρονιά που μας πέρασε, ήταν ανάμεσα στην κορυφαία τριάδα των πιο θερμών χρόνων που έχουμε βιώσει, από το 1880 και έπειτα, όταν άρχισε η επίσημη καταγραφή και τήρηση αρχείων.
Τόσο η NASA όσο και η Εθνική Διοίκηση Ατμόσφαιρας και Ωκεανών (NOAA) επιβεβαίωσαν το συγκεκριμένο εύρημα σε ξεχωριστές αναφορές, με διαφορετικές μεθόδους και αποτέλεσμα: η NOAA θεωρεί ότι το 2017 ήταν η τρίτη πιο θερμή χρονιά, ενώ η NASA το βάζει στη δεύτερη θέση. Όπως και να έχει πάντως, η διάκριση αυτή δεν μπορεί να ιδωθεί θετικά.
Η NASA και η NOAA συμφώνησαν στο ότι το 2016 ήταν η πιο θερμή χρονιά που έχουμε βιώσει.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.