Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

Στο υψηλότερο σημείο από τον Αύγουστο του 2016 ο χρυσός

Στο υψηλότερο σημείο από τον Αύγουστο του 2016 βρέθηκε ο χρυσός την Πέμπτη, λόγω της αδυναμίας του δολαρίου.


Το συμβόλαιο παράδοσης Φεβρουαρίου για τον χρυσό κατέγραψε άνοδο 0,29% ή 6,60 δολάρια και διαμορφώθηκε στα 1.362,90 δολάρια η ουγγιά. Πρόκειται για την υψηλότερη τιμή κλεισίματος από τις 4 Αυγούστου του 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία της FactSet.

Ο δείκτης του δολαρίου συνέχισε να προσεγγίζει τα χαμηλότερα επίπεδα εδώ και μια τριετία.


Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/754434/sto-upsilotero-simeio-apo-ton-augousto-tou-2016-o-hrusos/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.