Στο υψηλότερο σημείο από τον Αύγουστο του 2016 βρέθηκε ο χρυσός την Πέμπτη, λόγω της αδυναμίας του δολαρίου.
Το συμβόλαιο παράδοσης Φεβρουαρίου για τον χρυσό κατέγραψε άνοδο 0,29% ή 6,60 δολάρια και διαμορφώθηκε στα 1.362,90 δολάρια η ουγγιά. Πρόκειται για την υψηλότερη τιμή κλεισίματος από τις 4 Αυγούστου του 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία της FactSet.
Ο δείκτης του δολαρίου συνέχισε να προσεγγίζει τα χαμηλότερα επίπεδα εδώ και μια τριετία.
Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/754434/sto-upsilotero-simeio-apo-ton-augousto-tou-2016-o-hrusos/
Το συμβόλαιο παράδοσης Φεβρουαρίου για τον χρυσό κατέγραψε άνοδο 0,29% ή 6,60 δολάρια και διαμορφώθηκε στα 1.362,90 δολάρια η ουγγιά. Πρόκειται για την υψηλότερη τιμή κλεισίματος από τις 4 Αυγούστου του 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία της FactSet.
Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/754434/sto-upsilotero-simeio-apo-ton-augousto-tou-2016-o-hrusos/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.