Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Νότια και Βόρεια Κορέα διεξάγουν συνομιλίες εργασίας στις 15 Ιανουαρίου

Συνομιλίες εργασίας συμφώνησαν ότι θα πραγματοποιήσουν στις 15 Ιανουαρίου η Βόρεια και Νότια Κορέα, σύμφωνα με το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap. 


Οι δύο πλευρές θα συναντηθούν στο Tongil Pavilion, στη βορειοκορεατική πλευρά του χωριού Πανμουντζόμ που βρίσκεται στη γραμμή εκεχειρίας. 

Νωρίτερα, το νοτιοκορεατικό υπουργείο Ενοποίησης ανακοίνωσε ότι η Βόρεια Κορέα πρότεινε τη διεξαγωγή συνομιλιών για το ενδεχόμενο να στείλει τον βορειοκορεατικό θίασο παραστατικής τέχνης στους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Πιονγκτσάνγκ, που θα διεξαχθούν στη Νότια Κορέα.


Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/750129/notia-kai-voreia-korea-diexagoun-sunomilies-ergasias-stis-15-ianouariou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.