Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Χρηματιστήριο Αθηνών: Κέρδη την Παρασκευή, απώλειες 0,42% την εβδομάδα


Με κέρδη έκλεισε το Χρηματιστήριο Αθηνών την Παρασκευή στηριζόμενο στο επενδυτικό ενδιαφέρον για τραπεζικές μετοχές. Σε εβδομαδιαία βάση, ο βασικός χρηματιστηριακός δείκτης κατέγραψε ήπια πτώση, σε ποσοστό 0,42%.
Χρηματιστηριακοί αναλυτές απέδωσαν την άνοδο στην αποψινή ανακοίνωση του S&P για το ελληνικό αξιόχρεο, καθώς και στην επικύρωση του κλεισίματος της αξιολόγησης από το EWG.
Από τις μετοχές της υψηλής κεφαλαιοποίησης, τη μεγαλύτερη άνοδο κατέγραψαν οι μετοχές του ΟΤΕ (+4,77% στα 12,31 ευρώ), της Eurobank (+3,47% στα 0,864 ευρώ), της ΕΧΑΕ (+3,16% στα 5,550 ευρώ), της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (+2,62% στα 4,890 ευρώ) και της Σαράντης (+2,51% στα 14,300 ευρώ).
O Γενικός Δείκτης Τιμών έκλεισε στις 847,56 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 1,19%.Ανοδικά κινήθηκαν 82 μετοχές, 32 πτωτικά και 24 παρέμειναν σταθερές.Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 160,403 εκατ. ευρώ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.