Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

Παίκτης των Σέλτικς «στράβωσε» γιατί έρχεται από τον πάγκο (vid)

Μπραντ Στίβενς
Στο ματς κόντρα στους Φιλαδέλφεια 76ερς ο Μπραντ Στίβενς αποφάσισε να συμπεριλάβει στη βασική πεντάδα τον Άρον Μπέινς, με τον Μάρκους Μόρις να μένει στον πάγκο.
Μετά το τέλος του αγώνα ο έμπειρος φόργουορντ κλήθηκε από δημοσιογράφους να σχολιάσει τη συγκεκριμένη επιλογή του προπονητή του. Η απάντησή του; «Επόμενη ερώτηση»…
Δείτε το σχετικό βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.