Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

«Ούτε tanking, ούτε rebuilding… Στόχος τα πλέι-οφ!»

Στη φετινή πορεία των Νιου Γιορκ Νικς αναφέρθηκε σε νέες του δηλώσεις ο Λετονός πάουερ φόργουορντ, Κρίσταπς Πορζίνγκις.
«Δεν πιστεύω ούτε ότι κάνουμε rebuilding, ούτε ότι θα κάνουμε tanking. Κάθε χρόνο ξεκινάμε με στόχο μας την είσοδο στα πλέι-οφ γιατί μόνο έτσι μπορούμε να βελτιωνόμαστε ως ομάδα. Αν καταφέρεις να μπεις στα πλέι-οφ και πάρεις τις εμπειρίες, αυτό δε συγκρίνεται με τίποτα», υποστήριξε ο Πορζίνγκις μιλώντας στην εφημερίδα «New York Post» και τον Μαρκ Μπέρμαν.
Ακολούθως, πρόσθεσε: «Κάθε παίκτης έχει σαν φιλοδοξία να βρεθεί εκεί. Όσο συντομότερα το καταφέρεις, τόσο περισσότερο θα είσαι προετοιμασμένος για το μέλλον. Ανυπομονώ να βρεθώ εκεί και το έχω σαν μοναδικό στόχο».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.