Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Tραυματίστηκε ΞΑΝΑ ο Γκομπέρ – Εκτός για ένα μήνα

Γκομπέρ
Δεν πάνε πολλές ημέρες από τότε που ο Ρούντι Γκομπέρ επέστρεψε στα παρκέ του ΝΒΑ και όλα δείχνουν πως θα μείνει ξανά εκτός…
Ο Γάλλος σέντερ αγωνίστηκε για μόλις δύο λεπτά κόντρα στους Μπόστον Σέλτικς και στη συνέχεια πήρε την άγουσα για τα αποδυτήρια όταν προσγειώθηκε άτσαλα, με τις πρώτες εκτιμήσεις να μιλούν για πρόβλημα στον έσω πλάγιο σύνδεσμο.
Όπως έγινε γνωστό, ο ψηλός των Γιούτα Τζαζ θα τεθεί και πάλι εκτός αγωνιστικής δράσης για ένα διάστημα περίπου τεσσάρων εβδομάδων.
Υπενθυμίζεται πως φέτος ο Γκομπέρ έχει ήδη χάσει 11 ματς της φετινής regular season λόγω παρόμοιου τραυματισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.