Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017

Nomads: Αλεξάνδρου: «Ζηλεύω τον Μαυρίδη γιατί…» Η ατάκα του Αλεξάνδρου που δεν περιμέναμε! (Βίντεο)


Στο σημερινό επεισόδιο παρακολουθήσαμε τους παίκτες να απαντούν στις ερωτήσεις των τηλεθεατών!

Όταν έφτασε η ώρα του Δημήτρη Αλεξάνδρου, η ερώτηση που δέχτηκε, τον έφερε σε αμηχανία!
Ο ίδιος κλήθηκε να απαντήσει στην ερώτηση «γιατί ζηλεύει τον Γιώργο Μαυρίδη»! Διαβάστε παρακάτω…
Ο ίδιος αφού ένιωσε λίγο αμήχανα και κόμπιασε δήλωσε: «Δεν έχω να ζηλέψω κάτι από τον Γιώργο, είναι αξιοθαύμαστο παιδί! Δεν έχουμε μιλήσει και πολύ, δεν μου έχει δώσει την ευκαιρία και δεν έχω λόγο να ζηλέψω κάτι! Σίγουρα ζηλεύω τον τρόπο που αγωνίζεται και πόσο καλός παίκτης είναι!» Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο βίντεο που ακολουθεί:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.