Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

Nomads τελικός: Τελευταία μέρα στην παραλία για τους παίκτες! Δείτε τι πήραν μαζί τους! (Βίντεο)

Nomads τελικός: Τελευταία μέρα στην παραλία για τους παίκτες! Δείτε τι πήραν μαζί τους! (Βίντεο)

Μετά από τρεις μήνες, το Nomads πλέον έφτασε στο τέλος του!
Οι παίκτες για τελευταία φορά απόλαυσαν στιγμές στην παραλία του Παλαουάν όπου και διέμεναν τόσο καιρό! Διαβάστε παρακάτω... 
Σήμερα λοιπόν όλοι τους αποχαιρέτισαν αυτό το μέρος παίρνοντας μαζί τους ο καθένας τα αγαπημένο του αντικείμενο!
Ο Γιώργος Μαυρίδης πήρε την σημαία για να την δώσει στον Αναδιώτη που την έφτιαξε και τον σταυρό που έφτιαξε ο ίδιος για να τον δώσει στην μητέρα του! Δείτε τι πήρε ο καθένας τους στο βίντεο που ακολουθεί:
                                                                                                                                                  πηγή: https://www.youweekly.gr/article/news/502304-nomads-telikos-teleutaia-mera-giabinteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.