
Το βράδυ της Παρασκευής παρακολουθήσαμε όλοι με τεράστια αγωνία μέσα από την συχνότητα του Ant1 τον τελικό του πρώτου Nomads στην Ελλάδα!
Μετά από 3 ολόκληρους μήνες το ριάλιτι επιβίωσης έφτασε στο τέλος του και, σήμερα το πρωί, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου επέστρεψε στην Ελλάδα. Διαβάστε παρακάτω...
Ο παρουσιαστής αφού έβγαλε σε πέρας αυτή του την αποστολή στο Παλαουάν, επέστρεψε πιο χαμογελαστός και ευδιάθετος από ποτέ! Δείτε την πρώτη φωτογραφία από το αεροδρόμιο παρακάτω:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.