Πίσω στην Ελλάδα είναι πλέον ο Μιχάλης Ζαμπίδης, μετά την αποχώρησή του από το Nomads.
Το πρωί του Σαββάτου, ο αγαπημένος αθλητής έφτασε στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος φανερά ευδιάθετος αλλά και… κουρασμένος. Διαβάστε παρακάτω…
Αξιοσημείωτο είναι ότι τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Kick Boxing υποδέχτηκε η σύντροφος και μάνατζέρ του, Τόνια Φουσέκη, η οποία μόλις τον είδε έτρεξε στην αγκαλιά του.
Δείτε την πρώτη φωτογραφία:

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.