Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017

NBA expansion στην Ευρώπη; Ο Άνταμ Σίλβερ απαντά…

Άνταμ Σίλβερ
Κάποτε, το ΝΒΑ σήμαινε… ΗΠΑ. Αργότερα ήρθε ο Καναδάς, πιο μετά τα ματς στο Λονδίνο και το Μεξικό. Πόσο πιθανό είναι στο μέλλον να δούμε ομάδες της Ευρώπης στην κορυφαία λίγκα του κόσμου;
«Όταν παίζεις μια φορά την εβδομάδα και ξεκουράζεσαι την επόμενη, τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά σχετικά με τα ταξίδια», ανέφερε ο Άνταμ Σίλβερ μιλώντας στο ESPN και συνέχισε:
«Αν δεν μεγιστοποιήσουμε τη διάρκεια της σεζόν θα υπάρχουν αναγκαστικά πολλές ανενεργές ημέρες στο πρόγραμμα ώστε να δημιουργηθεί ομάδα στην Ευρώπη. Η Πόλη του Μεξικό, αντίθετα, δημιουργεί μια τελείως διαφορετική ευκαιρία», υποστήριξε ο κομισάριος του NBA, βάζοντας τέλος στα σενάρια δημιουργίας ομάδας με έδρα το Λονδίνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.