Αλεξέι Σβεντ και Τζαμέλ ΜακΛίν έκαναν από ένα ρεκόρ καριέρας ο κάθε ένας και πήραν το... μισό από το βραβείο του MVP για τη 13η αγωνιστική της EuroLeague.
Στα δυο μοιράστηκε το βραβείο του πολυτιμότερου παίκτη της 13ης αγωνιστικής της EuroLeague. Το MVP θα πάει στα χέρια των Αλεξέι Σβεντ και Τζαμέλ ΜακΛίν, καθώς οι δυο τους οδήγησαν τη Χίμκι και τον Ολυμπιακό σε μεγάλες νίκες επί της Αναντολού Εφές και της ΤΣΣΚΑ Μόσχας αντίστοιχα και συγκέντρωσαν 30 μονάδες στο σύστημα αξιολόγησης. Ο πρώτος έκανε ρεκόρ καριέρας με έξι εύστοχα τρίποντα, ο δεύτερος με 12 ριμπάουντ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.