Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

Μεγάλη πρόκριση στην επόμενη φάση του Europa League για την ΑΕΚ

ΜΟΝΟ Η ΑΕΚΑΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! (ΒΙΝΤΕΟ)
Στους 32 του Europa, μετά το 0-0 στην Αούστρια.

Στους «32» του Europa League προκρίθηκε η ΑΕΚ. Η αναμέτρηση με την Αούστρια, στη Βιέννη έληξε χωρίς γκολ και η Ένωση πανηγύρισε την πρόκριση, ύστερα από ένα παιχνίδι που δεν διεκδίκησε δάφνες ποιότητας, αλλά αυτό δεν χάλασε καθόλου τον Δικέφαλο, ο οποίος πλέον είναι ο μόνος εκπρόσωπος της Ελλάδας στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Η ΑΕΚ ήταν αυτή που πήρε τον έλεγχο του παιχνιδιού στο πρώτο ημίχρονο, το οποίο είχε λιγοστές φάσεις και από αυτές, οι περισσότερες ήταν με πρωταγωνιστές τους κιτρινόμαυρους. Το σημαντικότερο για τους παίκτες του Χιμένεθ ήταν, ότι περιόρισαν την Αούστρια σε αμυντικό ρόλο, γι'αυτό και οι γηπεδούχοι δεν μπορούσαν να απειλήσουν. Η καλύτερη στιγμή στο πρώτο μέρος σημειώθηκε στο 15', με τον Αραούχο να χάνει μεγάλη ευκαιρία να βάλει μπροστά την ομάδα του.
Στο δεύτερο μέρος οι Αυστριακοί ανέβηκαν, πίεσαν ψηλά και ήταν πιο επικίνδυνοι. Μάλιστα στο 68' λίγο έλειψαν να ανοίξουν το σκορ ύστερα από λάθος του Τσιντώτα. Η ΑΕΚόμως άντεξε την πίεση των γηπεδούχων, η οποία αυξανόταν περισσότερο όσο περνούσαν τα λεπτά. Στο 0-0 διατηρήθηκε μέχρι τέλους με την ΑΕΚ να πανηγυρίζει την πρόκριση στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.