Το απόγευμα της Τετάρτης 6 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση του Ιβάν Σαββίδη με τους εργαζόμενους του EPSILON, ανακοινώνοντας πως στόχος είναι η πρωτιά του καναλιού και πάνω σε αυτό εργάζεται ήδη όλη η ομάδα. Όπως επισήμανε, μάλιστα, στο κανάλι θα παραμείνουν όλοι όσοι έχουν όρεξη και διάθεση για να πετύχουν τον στόχο! Διαβάστε παρακάτω…

Κι ενώ θα περίμενε κανείς ότι οι αλλαγές θα άρχιζαν από τον Γενάρη του ’18, αυτές αρχίζουν από… αύριο! Πιο συγκεκριμένα, στις 11.00 το πρωί και στις 15.00 το μεσημέρι θα προβάλλεται δελτίο ειδήσεων, ενώ στις 18.30 το απόγευμα θα μεταδίδεται κανονικά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων με τον Νίκο Ευαγγελάτο.

Κι ενώ θα περίμενε κανείς ότι οι αλλαγές θα άρχιζαν από τον Γενάρη του ’18, αυτές αρχίζουν από… αύριο! Πιο συγκεκριμένα, στις 11.00 το πρωί και στις 15.00 το μεσημέρι θα προβάλλεται δελτίο ειδήσεων, ενώ στις 18.30 το απόγευμα θα μεταδίδεται κανονικά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων με τον Νίκο Ευαγγελάτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.