Όπως είπε ο κύριος Σαββίδης στόχος του
είναι η πρωτιά κι ότι γι αυτό εργάζονται ήδη. Ανέφερε μάλιστα ότι θέλει να συνεχίσει την συνεργασία με όλους όσους υπήρχαν στο κανάλι και κυρίως με αυτούς που έχουν την όρεξη και την διάθεση να φτάσει το κανάλι αυτό στην κορυφή.
Στην ίδια συνάντηση μάλιστα ανακοίνωσε ότι το κανάλι θα μεταφερθεί σε νέα studio που ήδη ετοιμάζονται...ενώ όλες οι οικονομικές εκκρεμότητες θα καλυφθούν μέχρι τέλος του χρόνου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.