Τo θρίλερ αναφορικά με τα τηλεοπτικά δικαιώματα των δύο μεγάλων ευρωπαϊκών διοργανώσεων έλαβε, σύμφωνα με πληροφορίες του Mediaρχη, τέλος.
Εν αναμονή των επίσημων ανακοινώσεων βέβαια, αλλά ο ΟΤΕ πήρε όλα τα δικαιώματα για την επομένη τριετία, 2018-21 και αποκλειστικά, τόσο για τους αγώνες του Champions League όσο και του Europa League.
Σύμφωνα δε με τις ίδιες πληροφορίες, κανένα άλλο, συνδρομητικό ή ελεύθερο, κανάλι δεν μετέχει στη νέα συμφωνία. Άρα ούτε και η ΕΡΤ θα δείχνει έναν αγώνα παράλληλα μέχρι το τέλος της τρέχουσας σεζόν και μετά… γιοκ.
Οι διαπραγματεύσεις των ενδιαφερόμενων (Nova και ΕΡΤ οι άλλοι) έγιναν με την TEAM Marketing AG, εταιρεία με έδρα την Ελβετία η οποία διαπραγματεύεται για λογαριασμό της UEFA τα δικαιώματα των δύο διασυλλογικών ποδοσφαιρικών διοργανώσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.