Η Σαουδική Αραβία κάλεσε σήμερα τις ΗΠΑ να αναιρέσουν την απόφασή τους να αναγνωρίσουν την Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσα του Ισραήλ και να μεταφέρουν την πρεσβεία τους εκεί, όπως δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών Άντελ αλ Τζουμπέιρ.
«Η Σαουδική Αραβία καλεί την αμερικανική κυβέρνηση να αναιρέσει την απόφασή της για την Ιερουσαλήμ» τόνισε ο επικεφαλής της σαουδαραβικής διπλωματίας στη συνεδρίαση των υπουργών Εξωτερικών των κρατών μελών του Αραβικού Συνδέσμου που διεξάγεται στο Κάιρο.
Ο υπουργός επισήμανε επίσης ότι όλες οι χώρες της διεθνούς κοινότητας πρέπει να εντείνουν τις προσπάθειες για την επίτευξη λύσης στη διένεξη Παλαιστινίων- Ισραηλινών.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/739727/to-riad-kalei-tin-ouasigton-na-anairesei-tin-apofasi-tis-gia-tin-ierousalim/
«Η Σαουδική Αραβία καλεί την αμερικανική κυβέρνηση να αναιρέσει την απόφασή της για την Ιερουσαλήμ» τόνισε ο επικεφαλής της σαουδαραβικής διπλωματίας στη συνεδρίαση των υπουργών Εξωτερικών των κρατών μελών του Αραβικού Συνδέσμου που διεξάγεται στο Κάιρο.
Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/739727/to-riad-kalei-tin-ouasigton-na-anairesei-tin-apofasi-tis-gia-tin-ierousalim/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.