Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

Το Παρίσι ζητά διάλογο υπέρ της Ευρώπης με τη νέα αυστριακή κυβέρνηση

Το υπουργείο Εξωτερικών της Γαλλίας γνωστοποίησε σήμερα ότι επιθυμεί να εμπλακεί σε διάλογο με την Αυστρία, ο οποίος θα βασίζεται στις ευρωπαϊκές αξίες, αφού το ευρωσκεπτικιστικό ακροδεξιό κόμμα των Ελευθέρων εισήλθε στην κυβέρνηση συνασπισμού.


Η νέα αυστριακή κυβέρνηση που σχηματίστηκε με τη συμμετοχή του συντηρητικού Λαϊκού Κόμματος (OVP) και του αντιμεταναστευτικού Κόμματος των Ελευθέρων (FPO) ορκίστηκε σήμερα και η Αυστρία έγινε η πρώτη δυτική ευρωπαϊκή χώρα με έναν ακροδεξιό κυβερνητικό εταίρο.

Ερωτηθείς εάν ανησυχεί σχετικά με τη συνεργασία με έναν υπουργό Εξωτερικών ή τις υπηρεσίες ασφαλείας που υπόκεινται στον έλεγχο ακροδεξιών υπουργών, ο αναπληρωτής εκπρόσωπος τύπου του γαλλικού υπουργείου Εξωτερικών Αλεξάντρ Ζιορζινί επιχείρησε να αποφύγει να απαντήσει στο συγκεκριμένο ερώτημα. 
«Η Γαλλία συγχαίρει τον κ. Σεμπάστιαν Κουρτς. Ο νέος καγκελάριος έχει, σε πολλές περιπτώσεις, επιβεβαίωσει την προσήλωσή του στις ευρωπαϊκές αξίες και στο ευρωπαϊκό σχέδιο, το οποίο λαμβάνεται υπόψη από το κυβερνητικό του πρόγραμμα» τόνισε ο Ζιορζινί.

«Υπό αυτό το πνεύμα θέλουμε να δεσμευτούμε σε διάλογο με την κυβέρνησή του.»

«Τρεις ακροδεξιοί υπουργοί σε νευραλγικές θέσεις στην Αυστρία. Τι περιμένουν οι Ευρωπαίοι Δημοκράτες προκειμένου να αντιδράσουν;» τόνισε ωστόσο από την πλευρά του ο σοσιαλιστής πρώην πρωθυπουργός Ζαν Μαρκ Ερό στο Twitter.



Πηγή: http://www.protothema.gr/world/article/742370/to-parisi-zita-dialogo-uper-tis-europis-me-ti-nea-austriaki-kuvernisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.