Υπέρ της ριζικής ανακαίνισης της ιστορικής «Key Arena» ψήφισε την περασμένη Δευτέρα το δημοτικό συμβούλιο της πόλης του Σιάτλ!
Όπως έγινε γνωστό, η οκταμελής επιτροπή δέχτηκε το αίτημα για… ολικό ρεκτιφιέ του γηπέδου που οι Σιάτλ Σουπερσόνικς χρησιμοποίησαν αγωνιζόμενοι στο NBA τις αγωνιστικές περιόδους 1967–1978, 1985–1994 και 1995–2008.
Τα έργα -σύμφωνα με τις πληροφορίες των αμερικανικών ΜΜΕ- θα κοστίσουν συνολικά περίπου 600 εκατομμύρια δολάρια.
Μένει να δούμε εάν η συγκεκριμένη είδηση συνδέεται με τις φήμες περί επιστροφής των Σόνικς στην κορυφαία λίγκα του κόσμου…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.