Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

Υπέγραψε συμβόλαιο με τους Γιούτα Τζαζ Έλληνας ομογενής

Σε συμφωνία με τους Γιούτα Τζαζ για την υπογραφή two-way συμβολαίου ήρθε τα ξημερώματα του Σαββάτου ο ομογενής γκαρντ, Ναζ Μήτρου-Λονγκ.
Ο Ελληνοκαναδός άσος αποφοίτησε πριν λίγους μήνες από το Αϊόβα Στέιτ και δήλωσε συμμετοχή στο draft του περασμένου Ιουνίου χωρίς τελικά να επιλεγεί από κάποια ομάδα.
Τη φετινή περίοδο, ο Μήτρου-Λονγκ πραγματοποίησε 20 συμμετοχές στην αναπτυξιακή λίγκα με τους Salt Lake City Stars, έχοντας κατά μέσο όρο 15,0 πόντους, 6,0 ριμπάουντ και 3,6 ασίστ ανά αγώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.