Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του Μετρό: Εκτός λειτουργίας για πάνω από μια ώρα έξι σταθμοί

metro
Ταλαιπωρία περίμενε τους επιβάτες του Μετρό το βράδυ του Σαββάτου καθώς μετά τις 21:00 σημειώθηκε βλάβη στο σύστημα σηματοδότησης με αποτέλεσμα να τεθούν εκτός λειτουργίας έξι σταθμοί του κέντρου.
Συγκεκριμένα εκτός λειτουργίας τέθηκαν οι σταθμοί Μοναστηράκι, Σύνταγμα, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Αμπελόκηποι και Πανόρμου ενώ αντίθετα κανονικά διεξαγόταν η κίνηση στο τμήμα από Κεραμεικό μέχρι Αγία Μαρίνα και από Κατεχάκη μέχρι Αεροδρόμιο.
Μετά τις απαραίτητες επισκευές το πρόβλημα αποκαταστάθηκε μετά τις 10 το βράδυ.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.